14:18:00

Insta Glam Weeding Vibes | paleta cieni marki Miyo Makeup ze współpracy z Beautyvtricks | moja opinia, swatche, makijaże

Cześć!

Rok mnie tu nie było i już myślałam, że więcej tu nie wrócę, ale dzisiaj mnie coś tknęło i postanowiłam po raz kolejny spróbować powrócić na deski bloga. Zawsze lubiłam pisać i przygotowywać wpisy, tylko po prostu brak czasu zdecydowało o porzuceniu bloga. Zobaczymy jak wyjdzie tym razem ;) Postaram się, aby minimum jeden post w tygodniu się pojawiał.

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o paletce cieni do powiek, która miałam swoją premierę prawie rok temu we wrześniu. Ja weszłam w jej posiadanie w lutym - dostałam od przyjaciółki na urodziny♥ Używam jej zatem już pół roku i dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją opinią na jej temat. Wszystkich ciekawych zapraszam do dalszej części wpisu!


Paleta zawiera 25 cieni. Mamy tutaj maty oraz błyski. Paleta jest utrzymana w typowo ślubnym klimacie. Mamy ciepłe brązy, beże, brzoskwinie, a także róże, czerwienie + błyski w różnej tonacji. Moją uwagę przykuły dwie cienie, które dla mnie są totalnym must have w paletach - czarny i cielisty. Paleta jest bardzo w moi guście, ponieważ kocham róże, a mamy tutaj ich sporo odcieni, dzięki czemu można stworzyć ciekawy makijaż.

Paletą tak naprawdę wyczarujecie i dzienny makijaż i wieczorowy. Mamy w niej wszystko czego potrzebujemy. Produkt jest wyposażony w duże lusterko, opakowanie jest kartonowe, nie ma problemów z utrzymaniem czystości. Cena to 120 zł. Jak za taką ilość cieni myślę, że to bardzo dobra cena. Na ten moment niestety nie są już chyba nigdzie dostępne, ale może jeszcze się pojawią. Warto polować ;)


Cienie są świetnie napigmentowane! Bez problemu się blendują, nie robią plam. Błyski są tak mięciutkie, niczym masełko. Cienie mają bardzo ciekawe nazwy, zachowane w ślubnym klimacie ♥ Nawet cielisty Sth Borrowed daje pełne krycie. Poniżej możecie zobaczyć swatche z bliska. 


Przepiękne są te kolory! Jest to chyba moja ulubiona paletka, sięgam po nią najczęściej. Używam jej również na klientkach. Ostatnio upodobałam sobie cień Best Man ♥ cudo! Taki chłodny jasny brązik, który bosko wygląda na powiecie w takich makijażach typowo basicowych, matowych. Poniżej możecie zobaczyć makijaże.

W tym makijażu wyżej właśnie w wewnętrznej części powieki jest ten jaśniutki Best Man♥

Znacie tą paletę? Jakie macie odczucia na jej temat?

Jaka jest Wasza ulubiona paleta?


Miłego dnia,

A.


Zapraszam Was na moje konto na Instagramie - tam pojawiają się regularnie makijaże -> KLIK.

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki cieni ma ta paleta i piękne makijaże :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Trafiłam tu do Ciebie pierwszy raz i jestem zachwycona makijażami <3 Przepiękne, zwłaszcza ten pierwszy <3 Z Miyo mam tylko paletkę piątkę, lubię ją średnio, natomiast moimi hitami są cienie z Glam Shop <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki :) nigdy jej jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Makijaż jest przepiękny :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/07/siostrzana-sesja-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wróciłaś :) u mnie ostatnio też słabo z czasem na blogowanie ale już zbliża się jesień, więc czasu na blogowanie powinnam mieć więcej. Śliczne kolory tych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ta paleta i przed zakupem powstrzymuje mnie tylko to, że rzadko używam cieni. Piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory ma ta paleta. Przez ich różnorodność wydaje się być bardzo uniwersalna, co potwierdzają Twoje makijaże :) Cena też nie jest wygórowana za taką ilość i jakość :) muszę się za nią rozejrzeć! :) Mam nadzieję, że będziesz częściej dodawać wpisy, bo bardzo podobają mi się Twoje makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę, że nie tylko ja postanowiłam wrócić do blogowania, no to trzymam za Ciebie kciuki, żebyś została jak najdłużej! Co do paletki to jest przepiękna, te kolory mi się bardzo spodobały! W ogóle bardzo mi się podoba Twój makijaż oka, bardzo ładnie wykonany <3

    Zapraszam: mangusie.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne makijaże!

    I zdjęcia tej palety!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra kolory. Piękne makijaże. Muszę w końcu kupić sobie jakąś paletkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, mam i też mega lubię tę paletkę! Niestety z tego co wiem nie będzie jej w regularnej sprzedaży, więc trochę smuteczek. Bo faktycznie jest bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Palety nie znam, ale Twoje makijaże przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale boskie kolory! i te makijaże! wow <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory i makijaż :) bardzo mi się podoba ;) Niszczarki pozdrawiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny wybór kolorów. Właśnie takiej mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory. Twoje makijaże też mi się podobają.Szkoda ze ja tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna paletka. Chyba sprezentuję sobie taką. Twoje makijaże bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej marce. Nie kupowałam jeszcze ich produktów. Z takiej paletki byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie szukam czegoś takiego dla siostry. Ona uwielbia bawić się cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym umiała się tak malować to kupiłabym taką paletkę. Piękne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje się świetnie. Chętnie przygarnęłabym taką

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko robię full makeup, ale jak już robię to mam swoją czekoladkę od Makeup Revolution i ona mi na razie wystarcza :D Może kiedyś nauczę się malować tak ładnie jak Ty, będę wtedy szaleć ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥