20:54:00

|| co nowego wśród kosmetyków .. ? ||

Witajcie! Dzisiaj pierwszy dzień wiosny, a pogoda Nas nieźle zaskoczyła. Deszcz i śnieg :/ Miejmy nadzieję, że nie potrwa to długo i z powrotem wróci do nas piękne słońce. W końcu mam wolny weekend. Mogę odetchnąć, spędzić czas z mym lubym, poodwiedzać Wasze blogi i w końcu zjeść normalny obiad w domu. A także dzisiaj miała debiut gofrownica, która leżała i czekała aż wreszcie znajdę na nią czas. Powiem Wam, że gofry wyszły przepyszne. Te, które obserwują mnie
na Instagramie, z pewnością już widziały ;)

Dzisiaj mam dla Was nowości kosmetyczne. Zapraszam do poczytania i oglądania zdjęć :)

Szampon, odżywka, maska - L'Oreal
Postanowiłam nieco zadbać o moje włosy, więc zdecydowałam się na linię L'Oreal Elseve, kosmetyki odbudowujące. Szampon i maskę kupiłam na promocji w Super-Pharm -50%. Za oba dałam w sumie niecałe 20 zł. Odżywkę kupiłam za 2 zł przy promocji przy zakupie szamponu , odżywka w cenie 2 zł. Koleżanka kupowała szampon, a ja jej dorzuciłam 2 zeta i odżywkę mam. Na pewno pojawi się ich recenzja. 

Płyn micelarny 3w1, Garnier
Dobrze znany przez wszystkich płyn micelarny z Garniera, wreszcie trafił w moje ręce. Kupiłam go również na promocji w Super-Pharm -50% za jakieś 10 zł. Myślę, że się polubimy.


Żele pod prysznic, Isana
Żele z Avonu już mi się trochę znudziły, więc teraz postanowiłam zacząć kupować z innych firm. Najpierw był Palmolive, teraz zdecydowałam się na żele z Isany, które kupiłam za śmieszną cenę 2, 99 zł za jeden. Wybrałam o zapachu aloesa, a także kwiatów pomarańczy. Oba przepięknie pachną.


lakiery do paznokci, pomadka - Golden Rose
Pomadkę dostałam od młodszej siostry na urodziny. Zapraszam na jej bloga, pomóżcie jej się rozkręcić ;) (http://moonwalkeinneverland58.blogspot.com/) Z serii Velvet Matte nr 17. Jest to bardzo mocna czerwień, ale bardzo ładna. Na imprezy w sam raz, ale myślę, że na co dzień też może być. Wyczekujcie recenzji :) Po lakiery pojechałam specjalnie do Gdynii do galerii Riviera, bo tylko tam było stoisko Golden Rose. Wybrałam lakiery z serii Color Expert o numerach 17 i 20. Póki co nie miałam ich jeszcze na paznokciach, bo na razie stosuję odżywkę i czekam, aż odrosną :)


podkłady:
 Bourjois, Healthy Mix, 
Max Factor, Whipped Cream
Te podkłady zakupiłam w ramach promocji w Super-Pharm 1+1 za grosz. Wzięłam standardowo mój numer jeden Max Factor 50 Natural oraz postanowiłam wypróbować rozsławiany Healthy Mix z Bourjois. Lecz niestety nie trafiłam z odcieniem. Jest za pomarańczowy :< Jest to numer 53 Light Beige. Chcę go sprzedać, także jakby któraś z Was byłaby zainteresowana, piszcie. Raz użyty.


tusz do rzęs, Maybelline One by One
 Tusz do rzęs również kupiłam na promocji. Zdecydowałam się na ten, ponieważ miałam już dwa tusze z Maybelline i pamiętam, że służyły mi. Więc stwierdziłam: czemu nie ? Zobaczymy czy i ten się sprawdzi ;)



krem do twarzy i ciała, Casada Aloe Vera
Ten krem dostałam od mamy mojego chłopaka. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale postanowiłam dać jej szansę. I jak na razie jestem bardzo zadowolona. Krem świetnie się rozprowadza, wystarczy niewielka ilość, aby pokryć nią twarz. Bardzo dobrze nawilża. Ale o wszystkich jej zaletach (a może i wadach) przeczytacie w oddzielnym poście, gdy nadejdzie jej recenzja.



I to tyle. Dawajcie znać czy któryś z kosmetyków miałyście, może Was zaciekawił.
Całuję i do zobaczenia niedługo,
Addele ♥

60 komentarzy:

  1. Szminka z Golden Rose jest genialna, mam dwie z tej serii:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele z Isany bardzo lubie choć tych zapachów nie miałam a podkład też bardzo lubie. Musze przyznać, że SP ma fajne promocje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zakupy, cudowna szminka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę matującą szminkę, bardzo ją lubię :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten szampon elseve ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam szminki Golden Rose :) śliczne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn z garniera bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele pod prysznic z Isany:) Tanie, wydajne i pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam płyn micelarny z garnier tylko zielony. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham szminki Golden Rose :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie czekam na recenzję maski do włosów :) też używam whipped creme i jak dla mnie najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak sie podoba płyn z Garniera? Zastanawiam się właśnie nad jego zakupem. Ale nie jestem do końca pewna.
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej maski do włosów , chyba będę musiała się na nią kiedyś skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. żele naprawdę tanie muszę kupić sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta kolezanka jak ci daje kupić odżywkę za 2 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taką pomadkę z Golden Rose, jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. za taką cenę < 2 zł> też bym się skusiła;p Ciekawa jestem jak się sprawdzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki z LOREAL :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnie też chciałam przetestować ten podkład z Bourjois bo dużo osób poleca :) szkoda, że nie trafiłaś z odcieniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej tutaj zaglądała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne produkty, sama mam niektóre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminki tej firmy uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam maskę do włosów:) Bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te pomadki z Golden Rose :) Ostatnio kupiłam numer 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa tej serii z Loreala :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja gofrownica też już dawno nie była używana, muszę ją wyciągnąć, bo smaka narobiłaś :-) Żadnego z powyższych kosmetyków nie używałam, jedynie żele z Isany bardzo lubię, ale miałam inne zapachy, więc chętnie w ten kwiat pomarańczy bym się zaopatrzyła :-) Aktualnie szukam jakiegoś fajnego kremu do twarzy, wiec ciekawa jestem recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojeeej ja zapomniałam o swojej gofrownicy, chyba muszę ją uruchomić :D
    Najbardziej ciekawi mnie ten healthy mix, a jak skończy Ci się micel z garniera to polecam wypróbować ten niebieski z biedronki. Kosztuje niecałe 5 zł a jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nooo powiem Ci, że tymi goframi to narobiłaś mi niezłej ochoty, a ja przecież na diecie wiosennej jestem buuu :( ale jeden mały goferek, to chyba nie byłby grzech, Mel B na pewno by mi wybaczyła :P hehehe
    kolory lakierów piękne- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane :)
    Wysyłam Ci trochę słonka, bo u mnie piękna wiosna <3

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację?
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  32. Już jestem ciekawa recenzji z loreala ;-) Jednak najbardziej to odcienia pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  33. spore fajne zakupy:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne zakupy, ciekawa jestem jak sprawdzi się ten tusz Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfect cosmetic post!! Love it.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  36. Też przymierzam się do konkretnego zadbania o włosy, ale jakoś średnio mi idzie. Na razie szukam jakiejś udanej odżywki, więc czekam na recenzję tej z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oo podkład max factor jeśli mówisz, ze dobry to muszę wypróbować :) ja używam właśnie bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam szampony i odżywki z serii Elseve:)
    sama używam tej o różowym kolorze i polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje ulubione lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O, płyn micelarny Garniera jest na mojej liście do zakupu. Czekam tylko na jakąś fajną promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też muszę uzupełnić swoje kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam dość dużo produktów które pokazałaś w tym wpisie :) Bardzo lubię szampony i odżywki z Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ten tusz one by one jest bardzo fajny :)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Żadnego kosmetyku nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety nie używałam żadnego z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawe produkty, nie używałam ich

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam tę odżywkę z Loreala, jest w miarę dobra, ale średnio pasuje mi jej zapach, wolę Total Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnio na stoisku Golden Rose kupiłam tą samą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. super, same wspanialości

    Całusy:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. z Isany żele bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥