22:00:00

|| skoncentrowany krem do rąk - Neutrogena ||

Jesienią/zimą niestety nasza skóra jest podatna na przesuszenia. (A moja to już w ogóle). Póki nie ma jeszcze wielkich mrozów, warto zadbać o nasze dłonie, które są wizytówką kobiety. Zadbajmy o nie w miarę wcześnie, aby potem móc cieszyć się pięknymi, gładkimi i nawilżonymi dłońmi. 

Dzisiaj na tapetę idzie skoncentrowany krem do rąk znanej Nam wszystkim marki Neutrogena. Kto jest ciekawy, zapraszam dalej :)


50 ml / ok. 14 zł

Cena nie jest za wysoka, ale wśród innych drogeryjnych kosmetyków się jednak wyróżnia. Większość kremów do rąk nie przekracza 10 zł. Ja swój jednak złapałam na promocji i zapłaciłam za niego bodajże właśnie dyszkę. 


Jeśli chodzi o skład, mamy tu na drugim miejscu glicerynę, która zapewnia skórze nawilżenie oraz wspomaga funkcjonowanie lipidów tworzących  barierę wodno-lipidową. Dalej mamy alkohol cetearylowy. Wiele z Was może odstraszać, ale jest to alkohol tłuszczowy, który nawilża i natłuszcza naszą skórę. Prawie, że na samym końcu są widoczne również znienawidzone parabeny, ale w dużych dawkach nie powinny zaszkodzić. Mi nie szkodzą. 


Jeśli chodzi o konsystencję jest ona w formie jakby zbitego żelu, który ciężko wydobyć z tubki. Jest dość lepki, dlatego głównie smaruję tylko wierzchnie dłoni. Zaraz po posmarowaniu moja skóra jest miękka, delikatna, gładka

Podoba mi się, że tubka nie jest za duża i idealnie sprawdza się do torebki. Zapach bardzo ładny, nie drażniący. Jeśli chodzi o wydajność - ciężko mi stwierdzić. Ponieważ nie używam go codziennie. Teraz na pewno więcej będę go nakładać, ze względu na te chłodne, zimne pory roku. Wydaje mi się, że będzie wydajny, ponieważ wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby odpowiednio nawilżyć nasze dłonie

PODSUMOWANIE:
Jest to naprawdę dobry krem. Zawsze ratuje moje dłonie, gdy tego potrzebują. Idealnie mieści się do torebki, nie zajmując za dużo miejsca. Cena również nie odstrasza. Polecam Wam moje drogie czytelniczki ;)

Generalnie lubię markę Neutrogena. Posiadam również balsam, o którym będzie oddzielny post, ale już mogę Wam powiedzieć, że on również podbił moje serce. Kremu do stóp jeszcze nie miałam ;)

Znacie tę markę? Lubicie? A może macie swoje sprawdzone typy?
Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam i całuję,
Addele ♥


ZAPRASZAM NA MOJEGO INSTAGRAMA!

39 komentarzy:

  1. Jak na razie nikt nie udowodnił parabenom szkodliwości i obracają się nadal w fazie przypuszczeń. Robi się wokół nich zły marketing, by zbijać kasę na kosmetykach ich pozbawionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam zdziwiona, gdy wpisałam frazę w Google i były całkiem pochlebne opinie, ale i również te negatywne.

      Usuń
  2. Lubię te kremy, naprawdę świetnie się sprawdzają. Buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten krem sprawdziłby się rownież u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kremy z Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ich kremy do rąk, a najbardziej lubię właśnie te skoncentrowane wersje. :) porządnie nawilżają, a opakowanie nadaje się idealnie do torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś często sięgałam po wersje bezzapachową:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na okres jesienno zimowy dobry krem do rak to bardzo ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez go stosuje, jest swietny :)
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. neutrogena to jest to! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi naprawdę fajnie! jeszcze nie miałam go okazji przetestować, ale używam tej firmy krem do stóp i jestem bardzo zadowolona, więc pewnie niedługo skuszę się i na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Neutrogena ma fajniutkie kosmetyki według mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem i bardzo go lubiłam, bo ratował moje dłonie przed mrozem. Jakiś czas temu chciałam spróbować czegoś innego i skusiłam się na wielką tubę kremu z wiśnią japońską z Cztery Pory Roku. Chyba nie zużyję go do następnej zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam kremów neutrogeny, ale patrząc na opinię warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio chciałam po niego sięgnąć i chyba wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kupić bo właśnie skończył mi się krem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie ten krem na zimę jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten krem :) Tak samo jak ich kosmetyki do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Parabenów unikam jak ognia, więc gdyby nie ich obecność w składzie, to pewnie bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z neutrogeną jakoś mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kremik ,słyszałam też ,że mają dobre balsamy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kupować ten krem właśnie zimą, fantastycznie nawilża i odżywia skórę ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego kremu akurat nie znam, ale myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś go miałam. Potrzebowałam szybko zregenerować moje dłonie. Sprawdził się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam go, jest tak CHOLERNIE WYDAJNY <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Garnier też miałam kiedyś i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kremy od tej firmy! Jeszcze tego kremu nie miałam, ale z chęcią go kupię i wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow świetny ten krem!;)
    Super blog :))

    OdpowiedzUsuń
  29. super jest
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Własnie mi przypomniałaś ze muszę krem kupic :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥