20:27:00

| kredka do ust - Miss Sporty, Mini-Me lip liner, 010 Toffee |

Hej hej!

Dzisiaj na tapetę idzie kolejna kredka z mojej kolekcji. W TYM poście mogłyście poczytać o konturówkach z Lovely, a w TYM z Essence. A dzisiaj o kredce firmy Miss Sporty w odcieniu 010 Toffee. Zapraszam :)


cena: 7 zł
Dostępna w Naturze i niektórych Rossmannach.

OPIS PRODUKTU:
"Miękka, trwała i precyzyjna, automatyczna konturówka, ułatwiająca nadawanie ustom pożądanego kształtu."

MOJA OPINIA:
Konturówkę kupiłam na promocji w Rossmannie. Jej regularna cena wynosi ok. 10 zł, więc dałam za nią jakieś 5 zł. Mam odcień 010 Toffe. Na stronie nie widzę innego odcienia z tej serii, więc nie wiem czy ten nie jest jedyny. 

Gdy zobaczyłam jak pięknie się prezentuje u Hedonistki, postanowiłam ją zakupić. Zacznijmy od tego, że jest automatyczna. Uważam, że wszystkie kredki/konturówki powinny występować w tej formie. Jest to zdecydowanie ułatwienie użytkowania. Kredka jest miękka, gładko sunie po ustach. 

Daje kolor własnie taki karmelowy, jak cukierek toffee. Typowy nudziak, który mi osobiście bardzo odpowiada. Na co dzień wygląda po prostu zjawiskowo. Bosko podkreśla usta, wypełniając je, przez co wyglądają na pełniejsze

Jeśli chodzi o trwałość bez jedzenia i picia wytrzymuje, tyle ile potrzebujemy. Jednak po wypiciu czy zjedzeniu konturówka ściera się, ale równomiernie. Przez to, że jest w odcieniu nude, nie widać tego, aż tak bardzo. Warto jednak mieć ją przy sobie, aby dokonać ewentualnych poprawek. 
Poniżej macie efekt na ustach.



Myślę, że za taką cenę warto się na nią skusić. Jest to typowy nudziak na co dzień. Na uczelnię, do pracy, spotkanie z koleżanką. W każdej sytuacji się sprawdzi ;)


Dajcie znać czy miałyście i jak sprawdza się u Was
Buziaki,
Addele ♥

31 komentarzy:

  1. Super kolor! :) Ostatnio podobają mi się takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ustach prezentuje się świetnie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej nigdy, nawet o niej nie słyszałam. Z chęcią się przejdę i zobaczę na żywo.
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale prezentuje się bardzo ładnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny kształt ust. Chyba wszystko Ci pasuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, nie widziałam na żywo, ale na zdjęciach podoba mi się :) - idealny na codzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolory, a z tej marki bardzo dawno nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyjrzeć się jej bliżej :) Pięknie wygląda na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi typowymi nudziakami. Zazwyczaj wybieram te bardziej wpadające w roz. Ale u Ciebie ten kolor wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek, idealny na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam naturalnych odcieni, może z innej firmy, ale super można sobie powiększyć usta :P
    Zdecydowanie masz rację z tym, ze konturówka nie powinna być "do strugania"!
    W formie automatycznej są praktyczne!

    Świetny post kochana :)

    U mnie nowości, także zapraszam :)

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jeśli chodzi o trwałość bez jedzenia i picia wytrzymuje, tyle ile potrzebujemy" - to znaczy ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny odcień! <3 Na Twoich ustach i tak wszystko wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie prezentuje sie na ustach :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor,piękne masz usta:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten kolorek, ale co do marki heh ja nie jeste do nich przekonana bo jak wiadomo dużo mają nie wypałów ;)
    Masz przepiękne usta ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ Ty masz boskie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie takie odcienie, choc z kredkami Miss Sporty, akurat nie mam dobrych wspomnień, bardoz trudno się je nakładało, a i trwałością nie grzeszyły; choć mozę to kwestia innego rodzaju, bo automatycznej nie miałam, tylko klasyczne - ostrzone. Nie mogę obie nawet rzypomnieć, zęby automat widziała w sklepie w szafie MS, może to jakiś rarytas :)

    PS. czytam Twoja kolejna recenzję i wiem już że zostaje fanką! Brdzo odpowiada mi trści i konkretność wpisów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kredka robi świetną robotę!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥