18:49:00

| personalizowane prezenty z eprezenty.pl |

Hej, hej!

Do świąt został już tylko tydzień. Ja na szczęście wszystkie prezenty już mam kupione i ominęła mnie ta cała gorączka przedświąteczna. Odczuwam ją jedynie w pracy ;) Jeśli ktoś z Was jeszcze nie ma wszystkich podarunków z chęcią przedstawię Wam ofertę strony ePrezenty.pl Mają świetny asortyment, na każdą okazję, dla każdego członka rodziny. Bardzo fajne jest to, że można zamówić personalizowane prezenty. Napisać coś od siebie dla bliskiej Nam osoby.
W związku z tym, że tylko dla dziadków nie miałam prezentu, zdecydowałam się właśnie na filiżanki z nadrukiem. W zestawie była filiżanka, podstawka i łyżeczka. Znajdziecie jest tutaj klik. Filiżanki są ceramiczne, bardzo dobrej jakości. Opis wykonany dwustronnie.

Przesyłka przyszła ekspresowo, także jak zamówicie dzisiaj bądź jutro to jeszcze przed świętami produkt przyjdzie. Zapakowany w karton, zabezpieczony folią bąbelkową, także mamy pewność, że nic nie przyjdzie uszkodzone.
Tak jak wspominałam znajdziecie tam prezenty na każdą okazję, dla każdego, w różnych przedziałach cenowych.

Do 100 zł

Do 200 zł

Do 300 zł

Asortyment jest tak rozległy, że spokojnie każdy znajdzie prezent według własnych upodobań i osoba obdarowywana będzie bardzo zadowolona.

Dajcie znać co Wy myślicie o personalizowanych prezentach i czy ominęła Was gorączka przedświąteczna ? :)

Całuję,
A.

15 komentarzy:

  1. Ale uroczy prezent😍
    Sama uwielbiam takie rzeczy😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Takimi filiżankami bym nie pogardziła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są super :) sama mogłabym dostać np kubki lub filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest możliwość personalizacji ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są takie personalizowane prezenty :) Według mnie to bardzo fajna opcja na prezent. Filiżanki bombowe :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie personalizowane prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jest za pozno, ale na walentynki zrobie mężowi taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent , na zbliżający się dzień Babci i dzień Dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie personalizowanie prezenty:) ogólnie czasami zwykłe drobiazgi dają dużo więcej radości niż drogie gadżety:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne te filiżanki. Muszę przyznać, że też mi się podobają. Ja myślę podarować moim dziadkom grawerowaną karafkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Filiżanki super :) Ciekawy pomysł dla babci ale dla dziadka to jednak kieliszki z grawerem :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥