21:55:00

|| ShinyBox, THINK PINK & zamówienie Minti Shop ||

Hej wszystkim! Dzisiaj bez wstępu przejdziemy od razu do sedna. Przyszło do mnie pudełko ShinyBox Think Pink i chcę Wam pokazać co ciekawego w nim znalazłam.  A także zamówienie na Minti Shop. Zapraszam :)



Uraczyli nas oczywiście pięknym pudełkiem, bardzo ładnie zapakowanym.
Nie bez powodu pudełko jest jakie jest, ponieważ październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Warto dbać o zdrowie i robić regularnie badania,


W pudełku znalazłam 7 produktów, w tym 3 pełnowymiarowe. 


Tusz do rzęs, Queen Size - Wibo - 
produkt pełnowymiarowy - 8, 00 zł
 Właśnie miałam pędzić niebawem do drogerii, bo moje tusze są już na wykończeniu, a tu taka niespodzianka. Przyda się na pewno. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)


Szampon i odżywka do włosów, Cytrusowa Werbena - L'Occitane
miniaturki, 50 ml
szampon - 59, 00 zł / 250 ml
odżywka - 68, 00 zł / 250 ml
 Po raz pierwszy mam coś z ich firmy, dlatego chętnie przetestuję. Mam nadzieję, że są warte swojej ceny.


Róż rozświetlający do policzków - Diadem
produkt pełnowymiarowy - 14, 50 zł / 6, 5 g
 Właśnie zamówiłam jeden róż na Minti, a tu Shiny uraczyło mnie kolejnym. Widziałam też, że będą w JoyBoxie z Make Up Revolution, na który też mam chrapkę ;) Róży nigdy za wiele!


Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up - Clarena
miniaturka, 50 ml
76, 00 zł / 200 ml
 Bardzo fajnie, że znalazł się i taki produkt. Z chęcią przetestuję :)


Kredka do oczu - Sumita
miniaturka
75, 00 zł za produkt pełnowymiarowy
 Co prawda nie używam kredek do oczu, ale zawsze może się przydać. Ja otrzymałam kolorek niebieski. Szkoda jednak, że nie czarna, Ale nie skreślajmy jej tak od razu ;)


Roll-on pod oczy - Delia
produkt pełnowymiarowy - 12, 00 zł / 15 ml
 To będzie nasz pierwszy raz, także jestem ciekawa :)


I na sam koniec zamówienie na Minti Shop.


korektor kryjący - Catrice, Camouflage Cream
 Znany w blogosferze i wychwalany. Już się nie mogę doczekać stosowania! Mój odcień to 020 Light Beige.


róż do policzków - Make Up Revolution, Vivid Baked Blush
 Wypiekany róż do policzków, który kupiłam za poleceniem Maxineczki. Ja mam w odcieniu Loved Me The Best (świetne mają te nazwy!). Mam nadzieję, że spodoba mi się tak samo jak Asi.


pędzel do podkładu flat top, Hakuro

Do tej poru używałam języczkowego. Postanowiłam wypróbować flat topa. Już wszyscy mówią, że będę mega zadowolona, więc już się cieszę :)


I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wytrwałyście do końca.
Dajcie znać jakie wrażenie zrobiło na Was pudełko.
Buziaki,
Addele ♥

52 komentarze:

  1. Fajnie że w pudełeczku znalazło się kilka poduktów pełnowymiarowych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie zamawiałam Shiny, a minti bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajajaj az teksnie za shinyboxem teraz ;< i fajny pędzelek musze też wejśc na minti i się zakręcic przy jakimś ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zapasy. Miło się patrzy :) Lubie to

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko Shiny w tym miesiącu to porażka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna akcja i ciekawe rzeczy w środku. Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tych rzeczy nie miałam. A pędzle mam w planach zamówić i będę stawiać właśnie na te z Hakuro ;) Mają mnóstwo pozytywnych opinii ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że wszystko się sprawdzi jak najlepiej :-)) najbardziej zaciekawił mnie roll-on pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio sama zainwestowałam w róż, wzięłam z lambre :) teraz pora na zakup odpowiedniego pędzla z hakuro ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość pudełeczka słaba. A odnośnie pędzelka marzy mi się właśnie flat top, Hakuro! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kosmetyków! :)
    Ja uwielbiam ten pędzel Hakuro H50S, a najlepiej sprawdza mi się do aplikacji ... pudru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pudelka niespodzianki! Chetnie przygarnelabym nowe pedzle :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zrozumiem drogeryjnych produktów w Shinybox czy beGlossy... co do flat topu z Hakuro to mam identyczny i na pewno będziesz zadowolona, tylko zwilż go lekko przed aplikacją podkładu, inaczej będzie go pochłaniał ;-) Lubię kamuflaż z Catrice, niestety mam ten odcień co Ty i aktualnie jest dla mnie za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  14. No zawartość shinyboxa mi się podoba. =)
    Mam ten sam pędzelek. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale uroczo zapakowane! samo to zachęca do zakupu*.* jeszcze nigdy takiego pudełka nie zamawiałam, ale jestem coraz bardziej zdecydowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne produkty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa zawartość pudełeczka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna:))

    OdpowiedzUsuń
  18. zawartość w miarę, jestem ciekawa jak się sprawdzi roll-on
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne produkty, z chęcią przygarnęłabym kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pudełko :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zainteresował mnie ten róż, ma ciekawy kolor ;)

    www.juloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem kremu do biustu Clareny. Ostatnio coraz bardziej lubię ich kosmetyki, więc chyba się wreszcie skuszę, szczególnie, że mój pociązowy biust jest trochę wymagający teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie zawartość pudełka średnia, za to Twoje zamówienie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa kremu do biustu Clareny, ale przyznam, że jestem lekko rozczarowana pojemnością tubki. Twoje zakupy z Minti wyglądają rewelacyjne, odcień różu jest boski! Też mam chrapkę na małe zamówienie, w oko wpadła mi najnowsza paleta Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Minti jest moją zmorą, zawsze znajduję tam coś bez czego nie mogę się obyć;) Pędzelek mam ale jakoś wolę nakładać podkład palcami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że odkąd mam ten pędzel, nakładanie podkładu palcami poszło w zapomnienie ! ;)

      Usuń
  26. Looks great product!
    would you like to follow each other? Let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawią mnie te róże, ostatnio mam na ich punkcie manie :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Żadnego kosmetyku z ShinyBox'a nie znam, natomiast bardzo jestem ciekawa tego różu z MUR, który kupiłaś. Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten sam pędzel z Hakuro i kamuflaż z Catrice :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. tusz od wibo ciekawi mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Korektor i róż rozświetlający są świetne :). Bardzo ładny kolor różu. Ciekawe jak się sprawdzi szampon i odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Daj znać jak szampon i odżywka, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Róż mi przypadł do gustu i jestem ciekawa działania tego kwasu ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  34. Wrześniowa edycja SB bardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten szampon i odżywkę do włosów chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam ten koretor z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jestem różu z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o pudełko to porażka... Nic ciekawego, a tym bardziej nic ekskluzywnego. Jakość tych wszystkich pudełek poleciała na łeb na szyję :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Kamuflaż mój ulubiony ale aktualnie Catrice ma lepszy w płynie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. No ten róż to dopiero czad! Muszę iść go obczaić na innych blogach, bo w opakowaniu wygląda przegenialnie :) Fajne nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  41. No ten róż to dopiero czad! Muszę iść go obczaić na innych blogach, bo w opakowaniu wygląda przegenialnie :) Fajne nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio się własnie zastanawiam nad zamówieniem jakiegoś pudełka i nie wiem czym wybrać shinybox czy beglossy. Może jakieś rady? :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze marzyłam a zamówieniu takiego boxa :D
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥