16:54:00

|| matowa pomadka do ust - Wibo, Million Dollar Lips ||

Cześć Wam! Co u Was? Szybko zleciał mi ten tydzień. W zeszły weekend byłam w domu. Spędziłam trochę czasu z rodziną. Poszłam na groby, więc w ten weekend zostaję w Gdańsku, nie jadę na Wszystkich Świętych. Tak naprawdę powinno się odwiedzać zmarłych, wtedy kiedy ma się potrzebę, a nie od święta, więc nie czuję się z tym jakoś źle, że 1 listopada nie pójdę na cmentarz :) A poza tym mamy piątek, więc pora się trochę rozluźnić, zrelaksować. Pewnie wybiorę się na miasto z przyjaciółmi i chłopakiem.

Dzisiaj mam dla Was recenzję pomadki do ust marki Wibo, którą wypatrzyłam na blogu u którejś z Was.


Powiem szczerze, że w drogerii nigdy nie zwróciłabym na nią uwagi. Jej wygląd jakoś nie zachęca. Ale gdy zobaczyłam efekty na blogu, postanowiłam się skusić na jedną. 

Million Dollar Lips, Wibo
3 ml / 11 zł

Dostępne są w 4 kolorach. Ja wybrałam nr 4. Czyli taką czerwień. Powiem Wam, że konsystencja i zapach przypomina taką jakby farbkę. Po pomalowaniu nią ust, po chwili zastyga i robi się matowa. Bez jedzenia i picia jest nie do zdarcia przez ok. 4 godziny. Nawet jak przyłożycie do ręki czy gdziekolwiek - w ogóle nie brudzi. Warto w nią zainwestować na promocji w Rossmannie. Dostaniecie ją wtedy za nie całe 6 zł. Sama się skuszę chyba na numerek 1.


Jeśli chodzi o aplikację, dziwnie się rozprowadza przez jej konsystencję. Ale jest to do zrobienia ;)

Poniżej macie efekty.


Poprzez jej matowe wykończenie usta są pełniejsze, zmysłowe, warte uwagi. 

Miałyście? Dajcie znać jak u Was się sprawdziły.
Miłego weekendu!
Buziaki, 
Addele ♥

40 komentarzy:

  1. No muszę przyznać, że na ustach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie u Ciebie wygląda, zwłaszcza ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Wszystkich Świętych, to uważam tak samo jak Ty.
    Nie miałam tej pomadki, ale ten odcień jest śliczny, poza tym masz piękne usta, co ten kolor doskonale podkreślił:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor *.* Cudownie wygląda na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisuję na moją Rossmann-owską listę promocyjną bo zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę ładnie, chyba się na nią skuszę na promocji :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach prezentuje się naprawdę extra! Bardzo fajny blog Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś szminki z Wibo nie specjalnie kuszą, ale kolorek trzeba przyznać jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę ją <3 Jutro biegnę do Rossmanna, mam nadzieję że uda mi się ją dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam matowe pomadki !! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą pomadkę, ale rzadko jej używam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, ale wydaje mi się, że podkreśla wszystkie 'załamania' ust, co nie bardzo mi się podoba :) Masz cudowne usta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam matowe pomadki, ta wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny odcień. Zazdroszczę takich pełnych ust! :)
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnej szminki z wibo, ale ta prezentuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Strasznie żałuję, że nie ma większej gamy kolorystycznej, bo brakuje przede wszystkim bardziej neutralnych odcieni...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie ta pomadka wygląda na ustach ;)
    Może się skuszę i też ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo dobrych opinii o niej słyszałam.. Szkoda, że nigdzie nie mogę znaleźć tej pomadki nr. 1... Same testery. Szukam, szukam i nic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam pomadkę z revolution kategorycznie nie polecam. Będzie na ustach przez jakiś 5 min a później zaczyna się kruszyć i zaraz jej nie ma. Dodatkowo wyschła mi po jakichś 3-4 dniach. Zwyczajnie wyschła. Ogólnie bardzo podobają mi się te pomadki, i spróbuję kupić sobie jeszcze tą którą ty polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę ją mieć. Idę do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  22. witam, jaka to pomadka na głównym profilowym zdjęciu z prawej strony?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta czerwień jest zniewalająca!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥