18:10:00

|| podkład wygładzający KOBO Professional ||

Wybaczcie kochane, ale ze względu na sprawy osobiste, nie jestem w stanie Wam nic dzisiaj napisać. Zostawiam Was z recenzją.



podkład KOBO Professional, Smoothing Make Up
Jak widać na zdjęciu u mnie już świątecznie :)


Wygładzający podkład z filtrem SPF 10.
Opakowanie: zwykła, przeciętna tubka
Pojemność: 30 ml
Cena: regularna 21, 99 zł , ja kupiłam za 13, 99 zł

*wyrównuje naturalny koloryt - nie powiedziałabym
*przywraca skórze blask i witalność - może
*delikatnie napina skórę - owszem

Jeśli chodzi o krycie - takie sobie. Na nieszczęście podkładów, wszystkie jakie testuję, porównuję do Max Factor Whipped Cream. A on nie ma sobie równych. Ten z Kobo według mnie jest średnio kryjący. Chyba, że dla dziewczyn, które nie mają problemów z cerą. Poniżej macie zdjęcia bez podkładu i z. Niestety mój aparat nie należy do najlepszych, więc nie wiem czy coś zostało uchwycone.

Ja wybrałam odcień 502 Light Beige. Pomogła mi pani w Naturze, przemiła babeczka :)


Konsystencja gęsta. Dobrze się rozprowadza. Ze względu na zawartość oliwy z oliwek, jest dość tłusty i lepki. Więc mogę śmiało stwierdzić, że jest nawilżający. Bez pudru się nie obędzie ;) Jeśli chodzi o odcień, lekko wpada w róż.

Jest napisane, że jest to podkład dla cery dojrzałej. Wygładza zmarszczki. Może rzeczywiście przy takiej cerze sprawdziłby się dużo lepiej. A może .. nie :)


OGÓLNA OCENA
Zaliczam ten podkład do średniaków, co nie oznacza, że leży nieużywany. Czasem połączę go z innym podkładem i jest OK. A poza tym kosztował niecałe 14 zł, więc myślę, że nie są to pieniądze wyrzucone w błoto. Za taką cenę warto było go przetestować :)

Może u którejś z Was się sprawdzi :)
A może któraś z Was miała ?

Trzymajcie się,
Addele ♥

49 komentarzy:

  1. Masz taką ładną cerę, że i bez podkładu by się obeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówię, że aparat słaby i nie uchwycił tych moich niedoskonałości :p

      Usuń
  2. Na pierwszym zdjęciu masz naprawdę idealną cerę, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, ale skoro z oliwą z oliwek to u mnie mógłby się sprawdzić.
    Masz śliczną cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu "przed i po" wyglądasz dla mnie identycznie, więc idealnie, ale tak jak mówisz może być to kwestia aparatu (aczkolwiek wątpię :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe ze przetestuje u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za bardzo nie używam podkładów, szkoda ze średni

    OdpowiedzUsuń
  7. No to go nie kupie.
    Czapka beanie rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, z Twoją cerą to i bez podkładu możesz śmigać :) U mnie nawet najgorszy aparat uchwyci to, czego bym nie chciała widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ladnie sie prezentuje na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się efekt na twarzy :)
    ale póki co nie planuję zakupu podkładu bo muszę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś tak wychodzi, że nigdy nie kupuję podkładu z kobo. pewnie dlatego, że nie po drodze mi do drogerii natura;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja bym miała taka cerę jak ty to odpuscilabym sobie podkład!

    OdpowiedzUsuń
  13. taki trochę silikoniaczek, wygląda ładnie tak naturalnei zdrowo ( przynajmniej na zdjęciu :P ). MAsz piękną cerę więc może spróbuj sięgnąc po koreański BB :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak patrzę na Ciebie i wydaje mi się, że Ty żadnego podkładu nie potrzebujesz, jedynie może krem BB:) taką masz ładna cere:)

    a Kobo w zyciu bym nie kupiła nawet za 2 zł :P kiepskie kosmetyki mają, jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty nie masz co kryć więc ładnie u Ciebie wygląda, ostatnie zdjęcie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ale za taką cenę myślę, że kiedyś go przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładniutką masz cerę, niepotrzebny Ci podkład. :)
    Ja sama tylko czasami stosuję.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba jeszcze nigdy nie miałam nic z Kobo, ale jakbym upolowała za taką cenę to chętnie przetestowałabym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem niepotrzebny Ci podkład masz idealną cerę ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mialam jeszcze tego podkladu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na obu zdjęciach wyglądasz świeżo i pięknie ! :D Make up nie jest Ci potrzebny :P
    Zapraszam do mnie:
    http://mercedressfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawo jak by spisał się na mojej problematycznej buźce, bo ty masz buźkę jak marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam o tej firmie jednak nie miałam okazji jej jeszcze używać;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty jesteś młoda i piękna, nie potrzebujesz wygładzania a na starość już nawet dobry podkład nie pomoże :) najlepszy sposób na gładką cere to sen, sen i jeszcze raz sen.. którego tak mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam 2 podkłady z tej serii. Używam ich na co dzień. Na imprezy i sesje zdjęciowe wybieram coś o mocniejszym kryciu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam, ale myślę, że polubiłabym się z tym podkładem, bo lubię takie lekkie-średnie krycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam ;-) Ładną masz cerę :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz tak piękną cerę i w ogóle jesteś piękna naturalnie, że nie potrzeba Ci tego makijażu w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow masz świetną cerę ! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie przekonują mnie podkłady z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze że tragediii nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład ładnie wygląda na buzi, a jak jest z nim w ciągu dnia? Schodzi z buzi?

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cera idealna! :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Dodaję do obserwowanych i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba nie jest dla mnie. Przede wszystkim, dlatego że nie mam cery dojrzałej ;)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Póki co używam podkładu Loreal, ale chętnie wypróbuję :)
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. jak dla dojrzałej cery to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie kryje ;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozpoznałabym, gdzie użyłaś podkładu, a gdzie nie i to na pewno nie jest wina aparatu. Po prostu nie potrzebujesz go używać, masz śliczną cerę, a nawet jeśli masz drobne niedoskonałości (których, dziwnym trafem, tu nie widać) to nic nie szkodzi. Myślę, że lepiej nawet mieć niedoskonałości niż próbować nieudolnie je zasłaniać, jak niektóre dziewczyny to czynią. Np. taki wykorektorowany pryszcz, moim zdaniem, bardziej rzuca się w oczy i wygląda znacznie gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecież Ty masz taką ładną buzię, po co Ci duże krycie? Tak szczerze - po co Ci podkład? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteś piękna! Bez makijażu wyglądasz olśniewająco! A ostatnie zdjęcie z czerwoną szminką na ustach powaliło nas na kolana:)
    Po pierwsze - fantastyczny pomysł na blog! Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności!
    Oczywiście dodajemy do obserwowanych i czekamy na więcej :)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używam podładu, więc nie kupię, ale prezentuje się bardzo fajnie :) Super wyglądasz bez makijażu!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥