16:48:00

pędzle z Aliexpress | jak się u mnie sprawdziły? |

Hej !

Dzisiaj tak jak chcieliście opowiem Wam o pędzlach do makijażu, które zamówiłam w połowie lipca na Aliexpress. Nie robiłam zbytniego rozeznania tylko właściwie wybrałam oczami ;) Spodobały mi się złote trzonki i różowo-białe włosie, więc zdecydowałam się na zestaw 15 pędzli do makijażu twarzy i oczu. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziły, zapraszam do dalszej części wpisu.
Na zdjęciu wyżej macie wszystkie pędzle do twarzy. Generalnie wszystkie i te do twarzy i do oczu są niezwyk;e mięciutkie, nie drapią tylko wręcz miziają naszą skórę. Nawet po umyciu. Miałam wrażenie, że po umyciu ich olejkiem z Isany są jeszcze bardziej miękkie i przyjemne w dotyku. Włosie też póki co nie wypadło. Trzonki są wykonane z plastiku, ale wydają się być solidne. Nie rysują się ani nie niszczą. Trzymam je schowane w kuferku. I gdy schną leżą na płasko, tak aby woda nie dostała się do środka trzonka. 
Opiszę Wam każdy po kolei, jakie mam dla nich zastosowanie

  • duży puchaty - ja go używam do pudru sypkiego. I sprawdza się naprawdę super. Przede wszystkim jest to szybki proces, a rano mam naprawdę mało czasu na wykonanie makijażu,
  • płaski, zbity - jeden z moich ulubionych! Idealnie nadaje się do brązera. Wcześniej miałam problem z czekoladką z Lovely, myślałam, że jest dla mnie za ciemny i robiłam nim sobie okropne plamy, ale to była kwestia doboru odpowiedniego pędzla. Tym z Ali przepięknie można wykonturować twarz. Odkąd go używam, codziennie maltretuję ten brązer i naprawdę się z nim polubiłam.
  • płaski, zaokrąglony - dobrze mi się nim nakłada róż,
  • wachlarz - do rozświetlacza; jest ok, nie jest aż tak miękki jak wachlarz, który kupiłam kiedyś w Super Pharm i nic się nie dało nim nałożyć, ale można zrobić nim delikatny efekt. Wolę zdecydowanie mój z Hakuro, który jest najlepszym pędzlem do nakładania pudrów rozświetlających,
  • do niego jeszcze nie znalazłam zastosowania ;)
  • dwa pierwsze nadadzą się do nakładania rozświetlacza, ale też używam ich czasem, żeby wyczyścić okolicę wokół oka po zrobieniu makijażu,
  • trzeci używam do blendowania, nie jest jest jakiś wybitny, ale ujdzie, używam go tak dodatkowo, pomocniczo.
  • tę pędzelki są dość sztywne i dobrze mi się nimi nakłada sypkie cienie połączone z Duralinem albo np. tym środkowym rozcieram kreskę na dolnej linii rzęs. Dobrze się do tego nadają. Cień trzyma się pędzla i bardzo dobrze przyczepia do powieki. Nakładam też nimi czasem rozświetlający cień w kąciku.
  • płaski, ścięty - idealny do brwi. super nakłada się nim pomadę czy cień i wyrysowuje pożądany kształt,
  • płaski, języczkowy - nim również nakładam sypkie cienie, ale też nada się do korektora pod oczy. 
Był jeszcze jeden pędzelek w zestawie, taki płaski, sztywny, ale używam go do formowania akrylo-żelu na paznokciu. Idealnie się sprawdza ;) 

Bardziej jestem zadowolona z pędzli do twarzy, których potrzebowałam, ponieważ moje stare pędzle już naprawdę powinny iść na emeryturę. I super się sprawdzają! Do oczu sporo się powtarza i nie ma wśród nich konkretnego pędzla do rozcierania. Ogólnie przydają się prawie wszystkie i jestem z nich zadowolona i cieszę się, że je zamówiłam :) Zwłaszcza, że włosie jest naprawdę miłe i porządne. Mam nadzieję, że będą mi służyć przez lata. Zapłaciłam za nie niecałe 40 zł. 


I co myślicie? Macie jakieś pędzle z Aliexpress? ;)

A.

    20 komentarzy:

    1. Super, że jesteś ogólnie zadowolona z tych pędzli. Szkoda, że do oczu nie są bardziej różnorodne, ale i tak w tej cenie opłaca się taki zestaw. Ja też mam zestaw pędzli z Aliexpress (jeden z popularnych) i chwalę sobie :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Zamówiłam sobie pędzle z Ali, ale do oczu i jestem zadowolona :p Zestaw za dyszkę a mi totalnie wystarcza ;) Myślę nad pędzlami do twarzy, ale na razie te co mam jeszcze żyją, więc pewnie dopiero w przyszłym roku sobie zamówię :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Super, że pędzle się sprawdziły :) Wizualnie też robią wrażenie. Sama z Ali niczego jeszcze nie zamawiałam.

      OdpowiedzUsuń
    4. Pędzle wyglądają bardzo ładnie. Z Ali po raz pierwszy coś zamówiłam i zobaczymy czy będę zadowolona :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Tego konkretnego zestawu nie miałam, ale spora część moich pędzli pochodzi właśnie z Aliexpress i podobnych stronek ;) Używam ich już od długiego czasu i wciąż jestem zadowolona ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Mam kilka takich pędzelków ale w innej kolorystyce ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mam kilka innych zestawów pędzli z ali i niemalże wszystkie lubię.

      OdpowiedzUsuń
    8. Mam te pędzle, ale służą mi jedynie jako tło do zdjęć :D

      OdpowiedzUsuń
    9. Wow, sporo ich :) Na te twarzowe kiedyś się czaiłam, ale ostatecznie odpuściłam :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z tych pędzli. Przy okazji rozejrzę się, co by tam jeszcze kupić ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Też swoje pędzle do makijażu mam z Alie i jestem z nich bardzo zadowolona, spełniają dobrze moje oczekiwania :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Ten do bronzera by mi się przydał :D Bardzo ładnie się prezentują :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja swoje mam z Jeesup, też na alie zamawialam i super sa ☺

      OdpowiedzUsuń
    14. Ja mam tanie jak barszcz trzy takie same pędzelki z Aliexpress, które używam do nakładania rozświetlacza i nie wyobrażam sobie bez nich makijażu :-) A te Twoje wyglądają bardzo ciekawie, ale jakieś dziwne kształty mają. Natomiast te dwa duże by się u mnie fajnie sprawdzały :-)

      OdpowiedzUsuń
    15. Najlepszy zestaw z alii to Jessup ale te przyjemnie się prezentują

      OdpowiedzUsuń
    16. w koszyku nie raz mialam takie pedzle. na wishu i na ali.. ale jakos nie moglam sie przelamac i zamowic. szczegolnie, ze ostatnia paczka z wish mnie baaardzo rozczarowala. pozdrawiam ;)

      ustiva.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    17. Widzę, że do prawie wszystkich znalazłaś zastosowanie, chociażby do paznokci ;) super! Pędzle faktycznie są śliczne. Ja się tylko zawsze boję, z czego one są, więc nie kupowałam. Uważasz, że są syntetyczne?

      OdpowiedzUsuń
    18. Pędzle jak pędzle ale ten lisek *.*

      OdpowiedzUsuń
    19. Pięknie wyglądają!

      Ja się za bardzo nei znam na pędzlach, mam kilka z Hakuro i są dla mnie ok. Na razie nie potrzebuję innych ani więcej.

      OdpowiedzUsuń
    20. Tez mam te pędzle i jestem zadowolona

      OdpowiedzUsuń

    dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥