22:32:00

| Blogmas 2016 #1 List do św. Mikołaja |

Cześć kochane!
Powoli wprowadzam na bloga świąteczną atmosferę. Niebawem koniec listopada, który zleciał mi jeszcze szybciej niż październik. Ja nie wiem jak to się dzieje, serio ;o Zgłosiłam się do świątecznego wyzwania Blogmas 2016, które stworzyła Milena z bloga MakeLifePerfect. Serdecznie zapraszam Was do wzięcia udziału. Myślę, że to fajny sposób na wspólne odliczanie dni do świąt. Postów będzie 12, więc zaczynam już teraz, abym się spokojnie wyrobiła ze wszystkimi postami. Mam nadzieję, że wszystkie uda mi się zrealizować.
#1 List do św. Mikołaja

Pierwszym postem z świątecznego wyzwania jest list do św. Mikołąja. Przedstawię Wam 6 pomysłów na prezent, z których bardzo bym się ucieszyła. Zapraszam !

1. Zegarek na rękę - już od jakiegoś czasu rozglądam się za zegarkami na rękę. Nie przepadam za biżuterią, jakieś bransoletki na co dzień mi przeszkadzają. Z reguły noszę tylko bransoletkę od chłopaka i to tyle. Natomiast zegarek chętnie bym u siebie widziała. Wygląda bardzo elegancko i pasuje prawie do każdej stylizacji. Te ze zdjęć są przykładowe. Jest wiele innych, które również mi się podobają.
2. Zestaw do robienia manicure hybrydowego w domu -  już prawie każda bloggerka robi sobie sama hybrydy w domu i jest z tego mega zadowolona. Ja się tak przymierzam już jakiś czas, ale zawsze mam inne wydatki, ale też obawy czy podołam, bo zdolności plastycznych za bardzo nie mam ;) Jednak gdybym dostała taki zestaw pod choinkę byłabym zadowolona. Dałoby mi to motywację do działania. Wy tworzycie takie piękne mani i pokazujecie je na blogach, że Wam wręcz zazdroszczę ;)

3. Anastasia Beverly Hills - a któż o niej nie marzy? ;) Boskie produkty, świetnej jakości. Z chęcią przygarnęłabym Contour Cream Kit lub The Original Contour Kit. Produkty do ust uwielbiam, więc jakbym zobaczyła pod choinką Lip Gloss to bym się posikała z radości ;) Kolorów jest tyle, że aż ciężko wybrać. Wszystkie są przepiękne ;)

4. Beautyblender - tego gagatka nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Słynna gąbeczka do nakładania, rozcierania produktów płynnych jak i sypkich. Zawsze jakoś szkoda mi pieniążków na taki gadżet, więc prezent pod choinkę jak znalazł. Kolor nie jest ważny, bowiem nie on jest istotny, a jakość ;) 

5. Różowe Timberlandy - są tak przepiękne, że nie mogę przestać na nie patrzeć. Wiele jest kolorów w kolekcji, jednak te różowe urzekły mnie najbardziej. Są wspaniałej jakości i bosko wyglądają. Miałam już jedne buty w tym stylu, nie oryginalne timberlandy, które nosiły mi się świetnie. Uważam, że to są najwygodniejsze buty na zimę. Jednak po 2 latach są już nie od użytku. Myślę, że oryginalne posłużyłyby mi dużo dłużej ;)

6. Mac, Fashion Revival - która z nas nie przygarnęłaby z chęcią maczka w tak oryginalnym, przepięknym kolorze? Moje dwie obecne (Mehr i All Fired Up) ucieszą się na pewno na widok kolejnej sztuki ;) Fashion Revival to taka ciemna malina, która ujęła mnie od pierwszej chwili.

Tak wyglądają moje propozycje, także.. Mikołaju do dzieła! :)
Ciekawa jestem Waszych propozycji!

Przesyłam buziaki,
A!

43 komentarze:

  1. Mam ten biały środkowy zegarek :) Fajny jest na letnie dni. Na Aliexpress jest połowę tańszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Beauty Blender też mi się marzy :) ale planuję kupić go w piątek na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super akcja :D ja w zeszłym tygodniu kupiłam zestaw do hybryd z Neonail i jestem zadowolona :) też nie mam za bardzo talentu do malowania, zawsze sobie zalewałam skórki, ale lakiery hybrydowe są dużo gęstsze i da się nimi manewrować. A zegarek też mi się marzy :) dużo dziewczyn ma Daniela Wellingona albo Cluse, ale te ceny mnie porażają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - zegarek to drogi interes. Daniel Wallington ma ładne zegarki, ale przez to, że wszyscy dookoła je mają są już dla mnie mocno przereklamowane :)

      Usuń
  4. Takie kosmetyki też chętnie bym przyjęła, szczególnie tę szminkę z Mac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka MAC ale w innym odcieniu też mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarki uwielbiam i nigdy nie jest ich dość w mojej szkatułce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna ta pomadka Mac-a :) Mehr tez uwielbiam :) Co do gąbeczek nie zastanawiaj się kupuj! Najlepsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, chyba też muszę napisać list do świętego Mikołaja :D
    Polecam bardzo robienie hybryd w domu. Tanio, szybko. Ja jestem bardzo zadowolona.
    Przyznam szczerze, że też marzę o różowych Timberlandach. Są przeurocze!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale fajna akcja ! o Blogmasach jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarki są śliczne :) sama mogłabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak ogólnie to ci chciałam napisać że jesteś śliczna :) dopiero teraz widzę twój nagłówek i profilowe bo akurat zasiadłam na chwilkę na kompa :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za komplement! :*

      Usuń
  11. fajny post..najbardziej z tego wszystkiego chciałabym timberlandy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anastasie tez bym przygarneła i oczywiście maczka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byłaś grzeczna to na pewno do Ciebie przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi sie te Timberlandy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek też jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautyblender też bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takim zestawem do manicure hybrydowego też bym nie pogardziła ;) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z prezentu mikołajkowego ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarki są świetne. Też muszę przyszykować swój list do Mikołaja. Może akurat będzie łaskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome products! Thanks for sharing dear *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Timberlandy są świetne! U mnie na blogu również ten post:D
    https://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojjj mi to jak zawsze wszystko się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pomadki z Mac bardzo bym się ucieszyła. =D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio wygrałam bon na buty, więc zdecydowałam się na buty właśnie w takim stylu, tylko wybrałam czarne :) Na zimę idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak hybrydy polecam:) zawsze uważałam, że nie podołam i że to nie dla mnie, a jednak to całkiem łatwe:) jestem bardzo zadowolona ze pojęłam wyzwanie ;D a była to bardzo niepewna akcja bo ja jestem nerwus:) także na pewno dasz radę!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio choruję na zegarek z Cluse, a ten kolor pomadki MAC jest przegenialny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautyblender też jest na mojej liście :) Pomadkę z Mac też chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ta pomadka, ładny kolor :) takie prezenty byłyby super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze wolę kupić jakiś konkretny prezent :) Super propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też od jakiegoś czasu myślę o zestawie do hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Różowe buty! <3
    A Beauty Blender spraw sobie koniecznie, nawet jak Święty nie przyniesie. Co do kolorów, różnią się między sobą nieco- czarny najłatwiej domyć, choć i tak najbardziej lubię różowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam różowe ala Timberlandy tylko pastelowe i je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  32. This is such a great idea! Really enjoyed this post :) thanks for sharing!

    VioletDaffodils
    xx

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥