14:37:00

|| Róż do policzków - Diadem Cosmetics ||

Witajcie. Dzisiaj o różu do policzków, który znalazłam w październikowym pudełku ShinyBox. Podchodziłam do niego dość sceptycznie powiem szczerze. Jesteście ciekawe jak się sprawdził? Zapraszam niżej :)


róż do policzków - Diadem Cosmetics
6,5 g / 14, 50 zł


Róż otrzymujemy w okrągłym słoiczku. Zamykany na klik. Słoiczek jest plastikowy, ale dość mocny i konkretny. Ja mam numerek 09. Jest to taki dość delikatny róż, z czego jestem zadowolona. Róż jest rozświetlający i dodaje blasku naszej buzi. Zawiera delikatne drobinki, które ładnie się mienią. 



Jak widać na zdjęciu wyżej odcień podchodzi nieco pod taki brzoskwiniowy. 
Efekt na buzi poniżej.



Jeśli chodzi o trwałość, niestety nie utrzymuje się cały dzień. Po kilku godzinach się ściera. Co nie zmienia faktu, że ładnie wygląda na buzi i chętnie go używam :)

A jak sprawdził się u Was? Jaki macie odcień?
Podzielcie się w komentarzach :)
Buziaki gorące,
Addele ♥

32 komentarze:

  1. Ja nie stosowałam tego różu, nawet o nim nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja częściej używam bronzerow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że słaba trwałość. Ja bardzo lubię paletkę róży z MUR. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że jest bardzo delikatny, ja wolę lepiej napigmentowane produkty, łatwiej się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego różu, ale rzadko sięgam po takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma bardzo ładny i delikatny kolorek. Osobiście nie używam żadnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój aparat też czasami nie chce uchwycić bronzera czy różu na policzku:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem go lubię, jest delikatny, na kilkugodzinne wyjście nadaje się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie kupiła ostatnio róż i nie wiem jak tyle czasu bez niego żyłam :-P

    OdpowiedzUsuń
  11. W pudełku wyglądał na żarówiasty, ale na skórze prezentuje się tak jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień :) Nie miałam go nigdy, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ale produkt wygląda zachęcająco! Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę jak produkt trzyma się cały dzień na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie używam różu do policzków:) Wolę bronzer i rozświetlacz.
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor ma bardzo ładny, szkoda ze nie jest bardzo trwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam jeszcze nic tej firmy, ale kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam produktów tej firmy ale wygląda ładnie. Ja ostatnio najchętniej używam różu w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygląda, pigmentacja delikatna w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja muszę przyznać, że nie używam róży do policzków. Kto wie, może w końcu się przełamię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Róż ma bardzo ładny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy go nie stosowalam ale wygląda ciekawie :)
    Dla mnie numerem jeden jest róż so susan :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam marki, ale odcień różu mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W opakowaniu mi się nie podoba, taki dla mnie nieładny odcień, lecz na skórze, dłoni całkiem ładny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji nigdy wypróbować tego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta firma jest mi zupełnie obca. Obecnie zachwycam się wypiekanymi różami Kobo <3
    Ten Twój ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥