18:33:00

♥ NOWOŚCI ♥

Hej Dziewczęta! Strasznie chciałam Wam podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Aż chcę się dalej pisać, wiedząc, że ktoś to czyta i komuś się podoba. :) Na dzisiaj mam dla Was moje nowości, które ostatnio wpadły mi w ręce. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania i czytania :)




► Cień do powiek Chanel + pędzel

Cienie oraz pędzel dostałam od mamy mojego chłopaka. Jest on w jasnym kolorze, także używam go jako bazę bądź umieszczam w kącikach. Jeśli chodzi o pędzel używam go do nakładania różu, rzadko ponieważ mam również inny, ale ten też czasem się przydaje.

Niestety zdjęcie nie ukazuje dokładnego koloru. Jest to taki jasny brzoskwiniowy.


► Tusz do rzęs Eveline
(również prezent od "teściowej"☺)

Jestem z niego bardzo zadowolona, pomimo krótkiego używania. Uwielbiam tusze z silikonową szczoteczką, dlatego już wiedziałam, że się polubimy. Zwłaszcza gdy zaczęłam używać szczoteczki do rozczesywania rzęs, dzięki czemu nie są posklejane i wyglądają bardzo ładnie.


► Lusterko z pędzelkiem
(i to również prezent. rozpieszcza mnie☺ )

Lusterko z pędzelkiem pochodzą z marki La Prairie. Mama mojego faceta dostała go zestawie z podkładem, ale że nie używała, oddała go mnie. Możecie zobaczyć ten zestaw TUTAJ. Lusterko zawsze się przyda, wrzuciłam go do kosmetyczki. Pędzelek jest przeznaczony do nakładania własnie tego podkładu, ale, że jest maleńki, zajęłoby nam to wieki. Jak na razie nie wiem do czego go użyję, ale zawsze może się przydać.


► Róż z Bell

Kupiłam go na promocji w Naturze za 6, 49 zł. Powiem Wam tak: ma piękny kolor, bardzo fajnie, miło i lekko się go nakłada, ale, żeby utrzymał się cały dzień trzeba sporo tego nałożyć. Któregoś razu nałożyłam delikatnie i po kilku godzinach nic z niego nie zostało.



Na zdjęciu trochę widać efekt :)


To tyle jeśli chodzi o moje nowe łupy. Piszcie koniecznie czy miałyście któryś z produktów, jak wypadły u Was. 


Buziaki,
Addele ♥

66 komentarzy:

  1. miałam raz ten tusz i był bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten róż z Bell i całkiem nieźle mi służy, nakładam na "mokry" podkład, więc na trwałość nie narzekam ^^ Chciałabym taką teściową :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć teściowej :) 'szanelkę' chętnie sama bym przygarnęla

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż. :-)
    uwielbiam chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Chanel i na razie mi to nie grozi... ;-) Róże Bell uwielbiam, są śmiesznie tanie, a świetne jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten róż z Bell i nie był najgorszy, ale znalazłam lepszy i teraz leży nie używany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten tusz do rzęs, fajna szczoteczka :) Róż także prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. róż bardzo ładny, delikatny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam tusze z silikonową szczoteczką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny cień z chanel ;) pozazdrościć teściowej, która zna się na rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten tusz i byłam zadowolona :) Zostaję na dłużej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam sobie ostatnio ten róż z bell taki brązowy, dość fajnie wygląda na policzkach wiec stwierdziłam po co przepłacać :) choc z drugiej strony fajnie by było gdyby mnie było stać na róże z diora bo one świetnie wyglądają !!!! czasem chodze do sephora sobie maznąć policzki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten róż z Bell : )

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten róż, fajny jest ale faktycznie trzeba budować kolor

    OdpowiedzUsuń
  15. ten róż ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tusz do rzęs z Eveline mam z tej serii tylko w złotym opakowaniu - ku zdziwieniu - kupiłam go bo zapomniałam będąc u chłopaka, nie chciałam wydać dużo, a jedynie byle było - jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz dobrze z przyszłą teściową :D

    OdpowiedzUsuń
  19. masz rację mam ten róż z bell i ma fajny kolor, ale trzyma się dość krótko i moim zdaniem dość szybko się zużywa

    OdpowiedzUsuń
  20. Cień do powiek bym skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna kreska na powiece :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też lubię silikonowe szczoteczki w tuszach do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne to lusterko z pędzelkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam keidyś cień chanel od cioci dostałam. Służył mi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakikolwiek kosmetyki firmy "Chanel"- to marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. też róż z bell ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie kosmetyki dały fajny efekt :)
    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  28. super rzeczy !
    Dziękuje za komentarz i zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten tusz do rzęs:))

    OdpowiedzUsuń
  30. biedny cień z Chanel , zadbaj o niego bardziej i porządnie wyczyść opakowanie bo szkoda zeby ta wyglądał, :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten tusz od Eveline ma fantastyczną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. niczego nie miałam z tych kosmetyków jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny, delikatny makijaż :) podoba mi się :) nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy! :)
    zapraszam do mnie! :D
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. delikatny, swiezy i dziewczecy make up! pieknie!

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy :) ja nic stąd nie miałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cień do powiek Chanel jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie kosmetyczne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten cień z chanel jest świetny ;P
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam ten róż i dużo lepiej sprawdza się u mnie ten z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Róże z Bell są super, pisałam o jednym nawet w jednym ze swoich postów, dodatkowo rownież dorwałam go w biedronie :D Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. No to fajnie się zaopatrzyłaś! I Chanel ❤:)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne nowosci, no i fajna tesciowa :D
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  44. Przyznaje, nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Podoba mi się pomysł dodawania do podkładu lusterka i pędzelka, może on taki mało bo tylko do wykończenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam róż Bell, ale średnio przepadam za różami.

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna teściowa;-)
    muszę koniecznie spróbowac tego tuszu:)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczywiście ładny ten róż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oj, nie lubię Cię za ten cień Chanel :( zazdrocha! ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  49. Używam tego samego różu i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hm ciekawi mnie ten tusz :D Pozazdrościć cienia chanel. Moja mama ma jeszcze stare paletki cieni właśnie tej firmy i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe kosmetyki, a lusterko z pędzelkiem wygląda świetnie :D Oby pędzelek udało się fajnie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥