16:43:00

|| żele pod prysznic i do kąpieli - ładnie wyglądają, ale czy spełniają swoją rolę? + nowości ||

Witajcie! Długo mnie nie było, prawie cały miesiąc. Ale tyle się działo, że nie wiedziałam w co ręce włożyć. Dzisiaj wreszcie znalazłam chwilę, aby usiąść i coś dla Was naskrobać ;) Pogoda za oknem coraz ładniejsza, wiosnę czuć na kilometr, może pomijając ten okropny wiatr na pomorzu. Nie jest jeszcze bardzo ciepło, by zrezygnować z ciepłych ubrań, ale zdecydowanie z zimowych butów można przerzucić się na trampki bądź jakieś botki. Cieplejszych dni coraz więcej, a co za tym idzie? Na blogu będzie pojawiać się więcej stylizacji/outfitów. Już nie mogę się doczekać ;)

Dzisiaj mam dla Was małą recenzję żeli pod prysznic, które dostałam rok temu na urodziny. A także nowości, które zakupiłam, a także dostałam w prezencie. Zapraszam ↓

Żel pod prysznic i do kąpieli - Estetica, Spa & Natur

► Wygląd. 
Jak widać żele wyglądają przeuroczo. Mają piękny, różowy kolor i są idealne do przyozdobienia łazienki ;) 
► Zapach.
Jest to zapach bergamotki. Typowo cytrusowy. Dość ładny, nie drażniący.
► Właściwości.
Żel zawiera witaminy A + E, które pomagają w zachowaniu atrakcyjnego wyglądu, poprawiają elastyczność i miękkość skóry. Zapach złagodzi stres i pomoże wyciszyć emocje. 
► Zastosowanie.
Jako żelu do mycia ciała go nie używam, ponieważ trochę mało się pieni, ale jako płyn do kąpieli jest idealny. Nalać sobie pełną wannę wody, zanurzyć się w niej, leżeć i się relaksować - coś pięknego. Rzeczywiście wycisza emocje. Po kąpieli jestem mega zrelaksowana i od razu lepiej się czuję. 

Dostałam je w prezencie. Jeden już zużyłam, ale na szczęście został mi drugi :) Polecam dla miłośniczek długich kąpieli :)

| NOWOŚCI |

5 dni temu skończyłam 21 lat i takimi oto prezentami obdarowała mnie kuzynka. Zakup kubka termicznego miałam w planach bardzo długi czas, także strzał w dziesiątkę. Świeczki zawsze uwielbiałam i uwielbiać będę chyba już zawsze. Im więcej ich , tym lepiej ! :)


To moje zakupy w Rossmannie. Zmywacz do paznokci, który każda z Was zna i wielbi. Użyłam go dopiero 2 razy i jestem zachwycona. Świetnie zmywa. Skusiłam się w końcu na odżywkę z Eveline. Moje paznokcie wołają o pomstę do nieba :( Niestety przez pracę, jaką wykonuję ciężko mi o nie zadbać. A skoro odżywka jest taka zachwalana w blogosferze, mam nadzieję, że i mi pomoże :) Ostatnią rzeczą są wałki. Chciałam nimi nadać objętości moim włosom, ale za cholerkę nie wiem jak ich użyć, bo strasznie plączą włosy. Muszę trochę o nich poczytać. 


Kupiłam także dwie bluzki - jedną w Bershce, drugą w Sinsay, ale niestety blogger się buntuje i nie mogę wstawić zdjęć. Postaram się na dniach je wstawić. A także skarpetki baletki w kolorze białym i miętowym i kolczyki 3 pary sztyftów - również z Sinsay. 


Postanowiłam od marca zapisać się na siłownię, więc były mi potrzebne buty. Te są niesamowicie wygodne i lekkie. W ogóle nie czuję, żebym miała je na stopach. Świetny zakup!

Oprócz wyżej wymienionych rzeczy kupiłam również torbę, etui na telefon i słuchawki. Czekam jeszcze na przesyłkę. Gdy już się pojawią, na pewno pokażę je Wam. 

Pozdrawiam Was i całuję, 
Addele ♥

38 komentarzy:

  1. Kubek termiczny i buty świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kubek super, uwielbiam tę odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieplejsze dni to najlepsze co może być, już nie mogę się doczekać więcej słońca! :D Długie kąpiele od czasu do czasu uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko odzywkę do paznokci i zmywacz z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się opakowania żeli;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty super przydały by mi sie takie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Siłownia to dobry pretekst żeby kupić nowe buty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nike w ogóle robi świetne buty! Sama mam podobne :)
    Teraz też muszę się rozejrzeć za nowymi butami na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ta odżywkę z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzki możesz wstawić później w stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo ciekawych nowości :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubek termiczny super-sama niedawno kupiłam dla siebie :)
    Buty do ćwiczeń też świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku ile cudowności! Buty mega! :-D Spóźnione wszystkiego najlepszego! :-* Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są super! Jaka to świeczka, na zdjęciu z kubkiem?
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad :) Serdecznie zapraszam! www.coconutsweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne nowości, także mam w planach zakup sportowych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. różowy żel pod prysznic i do kąpieli wyglądają cudownie. Też bym sobie takie sprawiła.
    Świetne buty. Powodzenia na siłowni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam model butów;) strasznie wygodne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek bardzo fajny i buty mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem miłośniczką długich kąpieli wieczorem i krótkich pryszniców z rana, więc coś tu jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywkę i zmywacz mam, więc mogę polecić ;) Ale żele mogę ocenić patrząc tylko na wygląd, a wyglądają przeuroczo :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie lekkie buty są do ćwiczeń idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne buciki :)

    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zmywacz lubię, odżywki nie próbowałam, ale próbowałam 9 w 1 - badziew jak dla moich paznokci. :p
    a żeli nie znam kompletnie! + też kocham kąpiele! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne buty :)
    Oj ja też uwielbiam wylegiwać się w wannie pełnej wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great sneakers!! Thanks for the tips!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  26. Te żele wyglądają bardzo ładnie. Właśnie szukam podobnych butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście opakowanie mają bardzo ładne:) świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkty do kąpieli to coś dla mnie, uwielbiam wylegiwać się w wannie z dużą ilością piany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny kubek :) Zakochalysmy się w butach ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne buty! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥