19:05:00

Miss Sporty Perfect to Last 24 h | korektor i podkład z niższej półki cenowej | moja opinia

Hej hej!

W poprzednim poście wspominałam Wam o wygranej w rozdaniu na Instagramie, w którym nagrodą były podkład i korektor marki Miss Sporty. Pewnie nigdy bym się nim nie zainteresowała, gdyby nie siła Internetu ;) Trochę filmików na YT o podkładzie już się pojawiło, także fajnie, że przy odrobinie szczęścia udało mi się je przetestować. Minął już miesiąc odkąd używam tego duetu i dzisiaj chciałam Wam napisać co myślę o tych produktach.
Wizualnie prezentują się całkiem nieźle. Szata graficzna utrzymana w minimalnym stylu, bez zbędnych napisów. Posiadam odcień podkładu 101 Golden Ivory, a korektora 002 Beige. Pewnie gdybym wybierała sama to wybrałabym albo 100 Ivory, ale możliwe, że byłby za jasny, a ten ma bardzo ładny, neutralny kolor. Może jest ciutkę za ciemny, ale delikatnie go rozjaśniam pudrem i jest okej ;) Są dostępne jeszcze 091 Pink Ivory oraz 200 Beige.
Jak widać podkład został zamknięty w szklanej butelce z pompką i ja osobiście takie rozwiązania lubię najbardziej. Pompka dozuje odpowiednią ilość podkładu i nie zacina się - chwała jej za to! Konsystencja nie jest zbyt lejąca, ani za gęsta. Zwykle daję dwie i to takie niepełne pompki na dłoń, nabieram gąbką i wklepuję. Gdy pierwszy raz nałożyłam go na twarz, byłam w niemałym szoku. Ma niesamowicie dobre krycie. Powiedziałabym, że średnie w stronę mocnego. Gąbką idealnie się go nakłada. Zakrywa wszelkie zaczerwienienia czy niedoskonałości. Bardzo ładnie stapia się ze skórą i ujednolica koloryt. Oprócz tego nie robi efektu maski i zawiera filtr SPF 20. 
Używam go ostatnio codziennie i naprawdę się z nim polubiłam. Z reguły nakładam makijaż o 6 rano i jestem z powrotem w domu ok. 17-18, zależy czy mam jeszcze coś do załatwienia po pracy, i ten podkład naprawdę wytrzymuje te wszystkie godziny. Nie ściera się, nie zbiera brzydko w załamaniach i skóra się nie świeci. 

Korektor z kolei ma mały aplikator, jest dość lekki, w miarę przyzwoicie kryje, ale nie przebił mojego ulubieńca z Lovely Liquid Camouflage. Pod oczami wygląda ładnie i naturalnie, ale większych niedoskonałości nie zakryje. Jest jeszcze dostępny odcień 001. Na zdjęciu 002 wyszedł troszkę różowo, ale wcale taki nie jest.
Ogólnie jestem zadowolona z obu produktów, trochę bardziej z podkładu i na pewno nie raz się jeszcze na niego zdecyduję. Ma naprawdę ładny odcień, super krycie i jest długotrwały. 
W życiu bym się nie spodziewała, że taki niepozornie wyglądający produkt, bardziej przypominający kosmetyk dla nastolatek, tak dobrze się u mnie sprawdzi, że sięgam po niego praktycznie codziennie. Z korektorem nie wiąże dłuższej współpracy, ale podkład na pewno jeszcze u mnie zagości ;)

Znacie te produkty? Jak się sprawdziły u Was?
A może macie jakiś godny polecenia produkt z niższej półki cenowej?

Buziaki,
Ada.

15 komentarzy:

  1. Tanie nie oznacza gorsze :) Uwielbiam np. tusze Wibo, są tak dobre, a tak tanie, że aż nie do wiary :D Z tego typu produktami (pudrami, korektorami itp.) mam niewiele wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mało produktów Miss Sporty miałam w swojej kosmetyczce, jakoś zawsze omijam tę szafę, z niewiadomych mi przyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że podkład dobrze Ci służył :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że polubiłaś podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład w takim razie miło mnie zdziwił bo jakoś mi nie po drodze z tą marka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym się nie spodziewała, że tak dobrze sprawdzi się taka tanioszka :) Po kosmetyki Miss Sporty sięgałam będąc nastolatką i do tej pory tak mi się nastoletnio kojarzyły, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z miss sporty inny podkład w pompce i krem bb z obu byłam niezadowolona, więc nie czuję się zbytnio zachęcona. Ale fajnie, że u Cb się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używac tych produktów, ale może przy okazji następnych zakupów się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej bym nie użyła, nie jestem przekonana do tanich podkładów :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam oba te produkty i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odkąd mam problemy z cerą wybieram podkłady z dużym nastawieniem na skład :)

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestuję te produkty :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie bardzo kryciem tego podkładu, muszę koniecznie wypróbować, ciekawa jestem czy ten kolorek się u mnie sprawdzi, bo też mam jaśniutką karnacje, chyba sięgnęła bym po 100 ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jesteś zadowolona :)
    Dla mnie niestety byłby dużo za ciemny, więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to samo zdanie na temat tego podkladu!! Posiadam numer 101 dla mnie jest idealny! Wtapia sie w skore i ja rozpromienia! Cudowny! Kupilam przez przypadek bo byl tani !Chcialam wyprobowac jakis jasny odcien! Stwierdzilam, ze kupie jakis nie drogi produkt w taki sposob znalazlam moje cudo! Numer 1 ! Uzywam od 6 rano do poznego wieczora i wyglada dobrze bez poprawek. Skora jest zdrowa!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥