║ odżywka do paznokci Bielenda CC + trochę zdjęć z osiemnastki kuzynek ♥ ║

13 listopada 2014 |
Cześć moje Drogie. Co u Was? Jak tam? Co tam? U mnie jak najbardziej w porządku. Za mną pierwsze dni w pracy. Jest naprawdę OK :) Elastyczny grafik, przemili ludzie, bardzo mi się podoba :) Pomijając 8 h stania z 15 minutową przerwą, z czym mój kręgosłup trochę zaczyna wysiadać, ale mam nadzieję, że z czasem po prostu się przyzwyczai. Jeśli chodzi o ten tydzień, pracuję jutro, sobotę i niedzielę - czyli w dni, kiedy jest największy ruch ;p W sobotę po pracy pojechałam do siebie do domu, do Włocławka, ponieważ w poniedziałek miałam imprezę rodzinną, osiemnastkę moich kochanych kuzynek-bliźniaczek. Jeszcze niedawno byłyśmy takie małe łobuzy, brojące na każdym kroku, a teraz już wkraczające w dorosłość. Aż się łezka kręci w oku :< Było naprawdę super! Co prawda mój luby, który również był zaproszony, nie pojechał ze mną z powodu przeziębienia, na co byłam strasznie wściekła, ale mimo to, wybawiłam się niesamowicie. Wiadomo jak to rodzinne imprezy, wszyscy myślą, że będzie nuda itd. A wcale nudy nie było, wytańczyliśmy się, wyśpiewaliśmy, wyśmialiśmy. Pozytywnie! :) Poniżej znajdziecie kilka zdjęć.


A dzisiaj mam dla Was recenzję odżywki do paznokci Bielenda CC Power Extreme 10 w 1. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła się u mnie, zapraszam do lektury ;) ↓


Wiele z Was na pewno używa odżywki z Eveline, ale ja postanowiłam zakupić tą. Była w promocji, więc tak naprawdę skusiła mnie cena. 

Obietnice producenta:

▪ poprawia wygląd i kondycję paznokci
▪ wzmocnienie i odnowienie płytki paznokcia
▪ ładny, zdrowy koloryt
▪ estetyczny wygląd
▪ chroni przed rozdwajaniem, pękaniem i łamliwością

Co prawda używam jej nie za długo, ale mogę napisać Wam już kilka zmian, które zauważyłam. 

Na pewno odżywka poprawiła ich wygląd. Paznokcie wyglądają na zadbane, estetyczne. Zauważyłam również, że wreszcie odrosły. Nie jestem do końca przekonana czy wzmacnia płytkę. Jak na razie nie widzę zmian. Paznokcie dalej są łamliwe. Może nie aż tak, zanim zaczęłam, jej używać, ale jeszcze się łamią. Może przy dłuższym stosowaniu, wpłynie to jakoś na ich łamliwość i staną się one twardsze i bardziej wzmocnione. Odżywka ma ładny, naturalny kolor. Może również służyć jako bazę pod lakier. 

Czy któraś z Was miała tę odżywkę? Jak sprawdziła się u Was? Dajcie znać :)


► osiemnastka bliźniaczek ♥ ◄
jubilatki :)









z moją kochaną Julcią tańce najlepsze! ♥

aaaale nas dużo :)



poboli i przestanie ;)

| sukienka - Filippa K | buty - Level 77


To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się ciepło ;)
Buziaki, 
Addele ♥

31 komentarzy:

  1. ładna ta sukienka nawet bardzo;]

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie używałam tej odżywki :)
    buty miałaś świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odkąd stosuje manicure japoński niepotrzebuje juz odzywek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Achh, 18stki - jak mi tego brakuje :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: burgundy, szarości - odcienie idealne, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! :)
    A jeśli chodzi o stanie w pracy, to idzie sie do tego przyzwyczaić z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że fajna była impreza :D fajnie wyglądałaś :)
    a odżywki nigdy nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się kręgosłup przestanie Cie boleć po jakimś miesiącu ; ) Aktualnie już od roku nie mam pracy stojącej, a siedzącą i do siedzenia już się przyzwyczaić nie da - ale za to jak się stoi 2h w pociągu to plecy nie bolą:P ehehehe

    Dobrze wiedzieć, że ta marka ma odżywki - szukam właśnie jakieś skutecznej, bo paznokcie to mam w stanie tragicznym :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że na imprezie było wesoło :-)

    A co do odżywki - to nie używałam jej, moją ulubioną jest odżywka z eveline 8 w 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pozytywne zdjęcia!
    Używałam odżywki z Eveline, ale szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. CC do paznokci? No czego do oni nie wymyślą! :) Oby się sprawdziła :)
    Zdjęcia z imprezy bardzo pozytywne, widać, że dobrze się bawiłyście ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękne, długi i błyszczące włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam tej odżywki z Eveline. mam już końcówkę buteleczki, więc może skuszę się następnym razem na odżywkę z Bielendy :)

    ojej, 18... kiedy to było ;) a tak na poważnie w styczniu mój jedyny braciszek będzie miał osiemnastkę. a jeszcze niedawno był małym pulpecikiem :)

    Pozdrawiam :)

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam tej odzywki :) zabawa rewelacyjna, piękne dziewczyny :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście wolę 8 w jednym :)
    A 18 widz, że udana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. widać, że się dobrze bawiłaś;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tej odzywki jeszcze nie stosowałam. Ślicznie wyglądałaś:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie szukam czegoś dobrego na paznokcie, bo moje są w opłakanym stanie :(
    A na 18stce wyglądałaś przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w trakcie testów tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie zaległości blogowe, że nie wyrabiam z niczym :D Gratuluję pracy, super, że udało się znaleźć taką, w której atmosfera jest odpowiednia ;) Zastanawiałam się nad odżywkami z tej firmy, ale ostatecznie stwierdziłam, że poczekam na więcej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa odżywka. Muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze słyszę o takim produkcie. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. znam ten produkt super jest ;)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba wypróbuję, bo ta 8w1 z Eveline jakoś mi się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  25. odżywka do paznokci, to coś czego nie lubię zmieniać jak mam swojego ulubieńca... zawsze boję się, że stan moich paznokci znacznie się pogorszy :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny sukienki świetne ! :)
    Ja aktualnie używam tej odżywki i jednak wolę tą z eveline :)
    Pozdrawiam cieplutko !:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia:), a jeśli chodzi o odżywkę to nie miałam okazji jej używać:):)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie ♥



SZABLON BY: PANNA VEJJS.